Binnengekomen bij BOL :Wie heeft toevallig vandaag rond 10.15 uur bij het winkelcentrum Leidschenveen hetzelfde probleem als ik ervaren?

Geplaatst op 12-10-2019 10:41
Bron          

Binnengekomen bij BOL :

Wie heeft toevallig vandaag rond 10.15 uur bij het winkelcentrum ‘t Hoge Veen hetzelfde probleem als ik ervaren? 

We konden met een tiental auto’s rond 10.15 uur niet het grote parkeerplaats op rijden wegens een storing: er stond ‘VOL’ aangegeven bij de ingang en er stond een defecte slagboom half open bij één van de uitgangen. Omdat we er een tijdje stonden te wachten en geen hulp kregen via de praatpaal, besloten we één voor één onder de half openstaande slagboom door er toch in te rijden.

Zelf moest ik naar de peutergym met mijn kids, waarna ik nog geen twee uur later weer naar huis wilde.

Het probleem diende zich aan: de slagboom was gemaakt en ik had geen uitrijkaart. Na verbonden te zijn met de centrale deed ik mijn verhaal. Echter, doordat het mijn ‘fout’ was om onder door de kapotte slagboom door te rijden, moest ik een ‘verloren kaart’ betalen aan de betaalautomaat. Ik moest hiervoor weer de centrale bellen vanuit de betaalautomaat. Eerst werd er opgenomen met gegiechel op de achtergrond en daarna weer opgehangen. Ik heb daarna minstens 10 minuten staan bellen om diezelfde meneer weer aan de lijn te krijgen. Uiteindelijk werd er door hem opgenomen en de kosten verschenen op het scherm: €25,00!!!
Ik heb het betaald, want mijn kids zaten al een tijdje in de auto te wachten en iedereen wilde naar huis.

Mijn vraag is: wie heeft vandaag hetzelfde meegemaakt en ook onder die kapotte slagboom door gereden? Hoe is het bij jullie afgelopen? Heeft iedereen €25,00 moeten betalen of was ik de enige? Ik ben zeer overrompeld door dit gebeuren en weet niet of ik er wat tegen kan doen. Het knaagt aan me dat ik zo lang op mijn verloren kaart heb moeten staan wachten en weet niet waar die €25,00 op gebaseerd zijn...


*******