Klachten bezorging Stadskrant door De Posthoorn.U ook? Laat het ons weten.

Geplaatst op 02-03-2018 08:24
Bron          

Er komen meerdere klachten binnen over bezorging van de Posthoorn in Leidschenveen.
Een bewoner heeft na meerdere keren telefonisch meldingen nu een brief   geschreven :

(Quote)
Beste redactie Stadskrant,

Al geruime tijd (enkele maanden) wordt De Posthoorn (waarin/waarmee de Stadskrant van de gemeente Den Haag bezorgd wordt) in grote delen van de wijk Leidschenveen niet (meer) bezorgd.

Ook heb ik soortelijke geluiden uit de wijk Ypenburg gelezen.

Uiteraard meldt ik dit bijna elke week via internet als bezorgklacht bij De Posthoorn.

De week na deze melding wordt de Posthoorn dan weer bezorgd, de week daarna weer niet. En dan begint het spelletje na mijn bezorgklacht opnieuw.
Ook op Facebook heb ik hier al melding van gemaakt.
Echter, tot op heden zonder structueel resultaat en/of inhoudelijke terugkoppeling.
Op deze wijze mis ik en vele anderen in de wijk (belangrijke) informatie van de gemeente Den Haag.

Dat lijkt mij niet de bedoeling, zeker niet omdat hier ook belastinggeld mee gemoeid is.
end(Quote)

herkent u zich in deze klacht?
Laat het ons weten. mail : redactie@leidschenveen.nu

*****