Wat U zegt!
ADO bewonerspas
Geplaatst op 19-06-2014 13:09
Ik heb onlangs een woning gekocht aan de Oude Polderweg 21. Nu heb ik een bewonerspas nodig om mijn woning te kunnen bereiken. Door de gemeente en ADO wordt ik naar elkaar verwezen. Uiteindelijk is de naam van BOL gevallen. Zijn jullie de organisatie die een bewonerspas afgeeft? Graag ontvang ik een reactie.
vriendelijke groetjes |
Reactie : 20-06-2023 13:46:47 Goedemiddag, Sinds maart hebben wij een huis gekocht in de Lanen. Echter hebben wij tijdens de verkoop niets vernomen over de bewonerspas en deze ook niet ontvangen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat wij deze alsnog ontvangen? Alvast bedankt! |
Reactie : 20-06-2023 13:56:26 Goedemiddag, Sinds maart hebben wij een huis gekocht in de Lanen. Echter hebben wij tijdens de verkoop niets vernomen over de bewonerspas en deze ook niet ontvangen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat wij deze alsnog ontvangen? Alvast bedankt! |
Reactie : 05-12-2017 17:14:56 Goede avond Huiseigenaren dienen bij verkoop van hun huis uit de wijk De "Lanen" de ADO-bescheiden over te dragen aan de koper! Bewoners die door de bezoekerskaarten raken, kunnen dit melden via wijkafsluiting@adodenhaag.nl Tenslotte: Ingenomen bezoekerskaarten worden dus niet automatisch aangevuld. vriendelijke groetjes BOL |
Reactie : 05-12-2017 16:32:52 Beste BOL, Bijna een maand geleden heb ik een huis gekocht in de lanen. Inmiddels woon ik er en heb ik een wijkparkeerkaart ontvangen van de vorige bewoners. Echter is deze kaart tm juni 2017 geldig. Zijn er al nieuwe passen uitgegeven? Is het wellicht mogelijk mij een pas op te sturen? |
Reactie : 11-08-2017 11:41:48 Beste BOL, Inmiddels hebben wij per post een nieuwe bewonerskaart en bezoekerskaarten ontvangen. Goed nieuws dus. vriendelijke groet |
Reactie : 06-08-2017 12:10:43 De wijkparkeerkaart is op 30 juni 2017 verlopen en tot op heden hebben wij geen nieuwe wijkparkeerkaart ontvangen. Wat is dit nou weer? ADO seizoen is alweer begonnen. Geen wijkparkeerkaart en geen bezoekerskaarten. Dit kan toch niet dat ik straks niet eens naar mijn huis kan of bezoek kan ontvangen? |
Reactie : 03-08-2017 14:28:02 Krijgt de soap rondom ADO bewonerspassen weer een vervolg? De huidige bewonerspas is verlopen per 30 juni jongstleden. Ik heb nog geen nieuwe pas ontvangen? Uiteraard zal ik dit ook bij Ado melden. Jammer dit dit soort zaken niet beter en pro actief worden opgepakt vanuit Ado. |
Reactie : 27-01-2016 12:15:38 BOL is niet verantwoordelijk voor de bezoekerspassen bij thuisspelen van voetbalclub ADO. Wij geven alleen de info door die ADO ons levert. ADO meldt dat inmiddels de hardcard-printer beschikbaar is en dat de nu bekende aanvragen in behandeling zijn. De pas (1 per woonadres) wordt bezorgd. Huiseigenaren dienen bij verkoop van hun huis uit de wijk De "Lanen" de ADO-bescheiden over te dragen aan de koper! Bewoners die door de bezoekerskaarten raken, kunnen dit melden via wijkafsluiting@adodenhaag.nl Tenslotte: Ingenomen bezoekerskaarten worden dus niet automatisch aangevuld. Hopende dat deze informatie goed gelezen wordt. Vriendelijke groet Bewonersorganisatie Leidschenveen |
Reactie : 05-01-2016 12:35:37 ADO Bewonerspas, ADO heeft zojuist gereageerd : Bewoners kunnen kaarten aanvragen via het mailadres wijkafsluiting@adodenhaag.nl. Op dit moment worden alleen bezoekerskaarten verstrekt aangezien de printer voor de zgn. hardcards vervangen moet worden. De nieuwe printer is inmiddels besteld en zal spoedig geleverd worden. Iedereen die afgelopen tijd via bovenstaand mailadres kaarten hebben aangevraagd hebben een nieuwe set bezoekerskaarten ontvangen. Zodra de printer gearriveerd is zullen deze personen ook de bewonerspas ontvangen. Deze personen hebben hierover ook allen een reply op de mail ontvangen. Mocht de printer niet voor komende wedstrijd op 17 januari ontvangen zijn kunnen de bewoners gebruik maken van de bezoekerskaarten. In onderstaande mail van betrokken persoon staat vermeld dat op de “bezoekersparkeerkaart” niet staat aangegeven waar men nieuwe kaarten kan aanvragen. Dit klopt. Dit is echter wel vermeld in de brief die men ontvangen heeft bij het gehele pakket met bewonerspas en bezoekerskaarten maar het kan zijn dat men niet de moeite neemt om de brief te lezen en dus deze informatie mist. Wellicht goed om nog even te vermelden dat bij de overdracht van een huis de toegangsbescheiden overgedragen dienen te worden |
Reactie : 30-12-2015 10:48:39 Wij proberen contact op te nemen met ADO om duidelijk te krijgen hoe men momenteel een bewonerspas kan aanvragen. Eerder gaven wij een link. Inderdaad werkt die link momenteel niet meer die wij eerder gaven. Wij wachten nu op antwoord van ADO. Zodra wij meer info krijgen melden wij dit. Vriendelijke groetjes BOL |
Reactie : 28-12-2015 20:11:53 Ben net komen wonen vlak naast het stadion. Bewonerspas netjes ontvangen inclusief een brief waarin wordt aangegeven hoe je extra bezoekerspassen kan aanvragen. Echter het mailadres wat erin staat en wat jullie op deze site aangaven klopt niet meer Hebben jullie een ander mailadres? |
Reactie : 18-12-2015 22:22:56 Helaas hebben wij hezelfde probleem. Net komen wonen in Leidschenveen en we kunnen onze eigen wijk niet in wanneer deze is afgezet vanwege voetbal. Hoe vreemd is dat? Wij hebben namelijk geen bewonerspas of bezoekerskaarten ontvangen bij de koop van de woning. Helaas geen enkele reactie van de persoon en/of instantie achter het emailadres wat in de brief staat waarnaar wordt verwezen op deze site. Heeft iemand nog andere tips hoe dit te regelen? |
Reactie : 28-11-2014 13:36:14 N.a.v.van de vele vragen die op deze website www.leidschenveen.nu binnen kwamen omtrent extra bezoekerskaarten tijdens wijkafzetting tijdens thuiswedstrijden van ADO. Hierbij de informatie omtrent de gang van zaken betreffende de wijkafsluiting bij wedstrijden en/of grote evenementen in het Kyocera Stadion. Alle bewoners hebben bij de bewonerspas en bezoekerskaarten een brief ontvangen waarin de gehele procedure omtrent de wijkafsluiting vermeld staat. In deze brief staat ook vermeld hoe men aan extra bezoekerskaarten kan komen op het moment dat deze op dreigen te raken. Hiervoor kan een mail gestuurd worden , naar: wijkafsluiting@adodenhaag.nl procedure is reeds vanaf de opening van het stadion in 2007 van kracht. Klik hier voor de UITLEG HIER Vriendelijke groet BOL |
Reactie : 19-06-2014 13:29:49 Beste Bewonersorganisatie Ik woon inmiddels 2 jaar op de Wartnalaan 18, en zit nog steeds met het probleem dat ik maar voor één auto een parkeervergunning heb gekregen. Ik, mijn vrouw en zoon hebben alle een auto. Het probleem is dat mijn zoon en ik ook weekenden werken, en een van ons er altijd aan moet denken of we genoeg visitekaarten in de auto hebben liggen, anders komen wij het wijk niet in. Bij de laatste voetbalwedstrijd had mijn zoon geen geldige visitekaart bij hem. Hij kreeg toen de keuze om of naar huis te gaan lopen, of dat ik naar de afzetting zou gaan met een kaart ??? ik heb dat laatste dan ook moeten doen in de regen. Terwijl er ook een motoragent bij stond die zijn kenteken had kunnen controleren ??? Ik heb ado al diversen keren aangeschreven om drie vaste parkeerkaarten, maar krijg helaas nooit antwoordt terug van Hr. van de Ende. Ik hoop dat het nu eindelijk opgelost kan worden, en dat wij een vast pasje kunnen ontvangen. Het gaat om de volgende kentekens die alle op de Wartnalaan 18 staan geregistreerd; 45-LDV-5 65-JZ-JT 73-HJS-7 Met vriendelijke groet G.A. Visser |
Reactie : 19-06-2014 13:19:09 Ongeveer 1,5 week geleden hebben wij de sleutel van ons nieuwe huis gekregen in de wijk de lanen bij het ADO stadion.( Frank van Hulsentoplaan). De oude bewoners hebben de "bewonerspas" niet meer. Ook heb ik contact opgezocht met ADO zelf over die bewonerskaart maar zij verwijzen mij weer naar jullie. Dus bij deze de vraag, hoe kom ik aan een bewonerskaart zodat wij zonder veel "gedoe" met parkeerwachters kunnen verhuizen? Met vriendelijke groet, |